רב נקד גרסה 1.19 – מה חדש

רב נקד גרסה 1.19 – מה חדש

רב נקד – מה חדש בגרסה 1.19 (כולל 1.18)

  1. English version – כעת אפשר לעבוד עם רב נקד באנגלית. כל מה שצריך לעשות זה פשוט לבחור פעולות -> שפה -> English.
  2. ריצה אוטומטית – עם גדילת דיוק המיון, גם רב-נקד מצטרף לתוכנות הניקוד שמציעות ריצה אוטומטית שמנקדת מסמך שלם במהירות אדירה. כדי שהמהירות תהיה עוד יותר אדירה, אפשר להעתיק את הטקסט לתוך חלון רב-נקד, ולא דרך וורד/אינדיזיין. יש לזכור כי בדומה לשאר התוכנות האוטומטיות, ניקוד של ריצה אוטומטית אינו מדוייק וחובה לעבור עליו לפני פרסום.
  3. פתיחת קובץ RTF בוורד – עד עכשיו קובץ RTF היה נפתח בחלון רב-נקד (מה שהיה מוחק לו את הסגנונות!), וכדי לעבוד עליו בתוך וורד היה צורך לשמור אותו תחילה עם סיומת doc/docx. כעת אפשר לבחור בפעולות -> אפשרויות, האם לעבוד עליו בחלון רב נקד או בחלון וורד חיצוני.
  4. עשרות אלפי מילים חדשות נוספו למאגר המילים.
  5. מיון מהיר יותר וחכם יותר – בגרסה זו השקענו בכך רבות.
  6. המרת גליפים לאותיות – ישנם מעבדי תמלילים (כגון DavkaWriter) שיוצרים גליף לאות עם דגש, כלומר שבמקום ל' דגושה הם הופכים אותה לתו בפני עצמו שמוצג כל' דגושה וזהו תו אחד. תוכנות הניקוד לא מסתדרות כל כך עם גליפים. כעת, רב-נקד ממיר אוטומטית כל גליף לתוים שממנו נוצר, גם בניקוד רגיל וגם בניקוד פסוקים.
  7. מצביע – רוצים לנקד ולהגיה ביחד? כעת זה אפשרי! אם אתם מנקדים ספר ישן ובאותו זמן מסתכלים על צילום שלו ב-PDF, ישנה אפשרות להעלות על המסך מצביע אדום (או בצבע שתבחרו) ולהניח אותו על השורה שבה אתם אוחזים. מעכשיו לא צריך יותר לחפש בעינים את השורה בכל פעם מחדש! ניתן להוריד/להעלות את המצביע שורה אחת באמצעות Ctrl+חץ למטה \ Ctrl+חץ למעלה. הפעלת המצביע והגדרת אפשרויות תחת תפריט 'פעולות'.
  8. סגירת קובץ – כאשר עובדים עם קובץ וורד ורוצים לסגור אותו מתוך רב נקד מבלי לזוז מהחלון, פשוט לוחצים Ctrl+Shift+F4. אפשרות זו נוחה במיוחד כאשר מקבלים הרבה קבצים קטנים, ורוב הזמן הולך על הפתיחה והסגירה. לחיי.
  9. צפו בעבודה עם רב נקד באנגלית:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *