"כהוגן" ו"עודף" זה מלעיל או מלרע?

"אמר רבי שמואל בר נחמני אמר רבי יונתן: שלשה שאלו שלא כהוגן, לשנים השיבוהו כהוגן, לאחד השיבוהו שלא כהוגן (תענית ד.).

לא מבין מה יש פה לקרוא מלעיל. לכאורה זה שיבוש גמור, וצריך להיות מלרע. כמו "עודף" המוטעם מלרע במפורש בתורה – "וְאֵת כָּל הָעֹדֵף הַנִּיחוּ לָכֶם לְמִשְׁמֶרֶת" (שמות יו כג).
מה אתם אומרים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *